Blogia
LA REINA DEL KITSCH EN VIVO Y EN DIRECTO

un ttraductor katalan ya

Estimo aquesta terra
com un amant fidel i ardent,
aquesta terra meva
que cada jorn m'encén i em pren,
pell a pell ens compartim,
cos a cos ens aprenem
i el desig ens manté vius els somnis.

Aquesta terra adusta,
mirada bruna i llavis plens,
la sento en el meu ventre
com si dins meu hi fes arrels,
tornàveu del solituds,
pas a pas la reconec
i en l'amor la sento altiva i tendra.

La meva terra em porta
camins enllà de mi mateix,
reposo quan la miro,
quan en sóc lluny tot m'entristeix,
solc a solc la sento endins,
pel desig se'm fa present
que el meu cor sense ella no batega.

El Molló ens du la vida,
la Teixeta l'amor
i les Ma

esta cancion de lluis llach dedicada a su pueblo porrera si porrera me enkanta , es una de mis kanciones lentas favoritas y kreo ke la entiendo en su mayor parte y es ese sentimiento ke yo al menos siento por mi tierra i kreo ke lo define muy bien de tdos modos me aria ilusión ke alguien me la traduciese ¿konoceis el catalan?

0 comentarios